بلاگ

انواع روش‌ها‌ی مهاجرت به کانادا

راه‌ها‌یی که می‌توانید به کانادا مهاجرت کنید تا حد زیادی به سه عامل بستگی دارد: شرایط یا موقعیت شخصی شما، کاری که قصد دارید برای آن اپلای کنید و جایی که می‌خواهید در کانادا اقامت داشته باشید. شما دانش آموز هستید؟ کارگر ماهر یا سرمایه گذار؟ عواملی مانند داشتن پیشنهاد شغلی در کانادا و یا داشتن اقوام ساکن نیز اهمیت دارد. هدف شما از مهاجرت بسیار مهم است. آیا قصد تحصیل، کار یا راه اندازی کسب و کار در کانادا را دارید؟ یا فقط می‌خواهید با خانواده خود به کانادا مهاجرت کنید؟ و در نهایت، استان یا شهر خاصی که مقصد شماست نقش بسزایی در مهاجرت دارد زیرا برنامه‌ها‌ی مهاجرتی هر استان متفاوت است.

روش های مهاجرت به کانادا

دولت کانادا متناسب با هدف شما ، چندین برنامه مهاجرتی ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی 11 مورد از روش‌ها‌ی مهاجرت به کانادا و هزینه‌ها‌ی مرتبط با آن می‌کنیم .

  • برنامه تجربه کار کانادایی
  • برنامه سرمایه گذار کبک
  • برنامه ویزای استارت آپ
  • برنامه نامزدهای استانی
  • برنامه افراد خوداشتغال
  • برنامه کارگران ماهر فدرال
  • برنامه پرستار خانگی
  • برنامه حمایت از خانواده
  • برنامه مجوز تحصیل در مدرسه یا دانشگاه
  • برنامه پناهندگی
  • برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس

 

1.مهاجرت از طریق تجربه کار کانادایی

این برنامه برای اتباع خارجی که برای مدتی در کانادا زندگی کرده اند، کارگران خارجی موقت یا دانشجویان خارجی واجد شرایط  می باشد. که از جمله شروط زیر مد نظر است:

  1. قصد دارید خارج از استان کبک زندگی کنید.
  2. حداقل 12 ماه تجربه کار حرفه ای تمام وقت یا پاره وقت در کانادا طی سه سال قبل از درخواست دارید. منظور از کار تمام وقت یعنی حداقل 30 ساعت کار با حقوق در هفته است. کار‌های مهارتی شامل مشاغل مدیریتی، فنی و حرفه ای و تجاری می باشد.
  3. تجربه کار خود را در کانادا با مجوز مهاجرت مناسب به دست آورده اید.
  4. سطح زبان انگلیسی ویا فرانسوی مورد نیاز برای شغل را دارید. برای اثبات مهارت‌های زبانی، باید در آزمون زبان شرکت کنید که توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) تایید شده باشد. در ادامه نتایج را همزمان با درخواست خود وارد کنید. این آزمون توانایی‌های شما را در چهار دسته مکالمه (Speaking)، خواندن(Reading)، نوشتار(Writing)  و شنیداری(Listening)  ارزیابی می کند. شما باید حداقل امتیاز هر سطح را داشته باشید.
  5. نتایج آزمون زبان برای درخواست تجربه کار کانادایی، فقط تا دو سال معتبر است.

علاوه بر آزمون‌های زبان، برای اینکه بتوانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید، باید معاینه پزشکی داشته باشید تا تأیید کند که خطری برای سلامت عمومی کانادا ایجاد نمی‌کنید. همچنین ممکن است از شما خواسته شود که گواهی پلیس ارائه دهید تا مشخص شود آیا سابقه کیفری دارید یا خیر. اداره مهاجرت کانادا (IRCC) دستورالعمل‌های مناسب برای بررسی‌های پزشکی و امنیتی را از طریق پرتال آنلاین شما ارسال می‌کند.

تغییرات موقت به دلیل کووید-19

با توجه به همه گیری ویروس کووید-19، دولت کانادا تغییرات موقتی را در برنامه‌ها و رویه‌های مهاجرتی مختلف اعمال کرده است. برای اطلاع از جدید ترین اطلاعات، به وبسایت canada.ca مراجعه کنید.

هزینه درخواست تجربه کار کانادایی شامل موارد زیر است:

  • 1,325 دلار برای فرد متقاضی اصلی، و 1,325 دلار اضافی در صورتی که همسرش نیز باشد.
  • 225 دلار برای هر فرزند که در نظر گرفته باشد.
  • 85 دلار هزینه بیومتریک برای متقاضی اصلی یا 170 دلار در مجموع برای 2 نفر یا بیشتر از آن می‌باشد.

2.سرمایه گذاری در کبک

این برنامه برای مهاجرانی است که مایل به راه اندازی کسب و کار (به عنوان سرمایه گذار) در کبک هستند. البته مستلزم شرایط خاصی است که به آن اشاره می‌کنیم.:

برای برنامه سرمایه گذار، باید:

  • به تنهایی یا با همسر ، دارایی خالص حداقل 2,000,000 دلار کانادا را به طور قانونی به دست آورده باشد. ( به استثنای هر گونه مبالغی که کمتر از شش ماه قبل از ارسال درخواست شما از طریق کمک مالی دریافت شده است.)
  • تجربه مدیریت حداقل به مدت دو سال طی پنج سال قبل از درخواست برای انتخاب داشته باشد. این تجربه باید شامل وظایف مربوط به برنامه ریزی، مدیریت و کنترل منابع مالی، انسانی یا مادی تحت اختیار شما باشد. این مورد شامل تجربه به دست آمده در دوره کارآموزی، آموزش یا تخصص منتهی به دیپلم نمی‌شود.

و اما شرایط برای افرادی که قصد اقامت در کبک را دارند به شرح زیر است :

  • قرارداد سرمایه گذاری را با یک واسطه مالی (کارگزار یا شرکت مورد اعتماد) مجاز برای شرکت در برنامه سرمایه گذار امضا کنید.
  • سرمایه گذاری پنج ساله به مبلغ 1200000 دلار کانادا انجام دهید.

همچنین شما بر اساس عوامل دیگری مانند سن، تحصیلات و مهارت‌های زبانی شما نیز ارزیابی خواهد شد.

روش های مهاجرت به کانادا

3.برنامه ویزای استارت آپ

این برنامه برای تجار و کارآفرینانی است که مایل به راه اندازی کسب و کار در کانادا هستند. در این صورت شما باید با این سازمان‌ها‌ تماس بگیرید تا بتوانند پیشنهاد کسب و کار شما را ارزیابی کنند و یک نامه پشتیبانی به شما ارائه دهند.

آیا واجد شرایط برنامه استارت آپ کانادا هستم؟

  • باید یک کسب و کار واجد شرایط داشته باشید.( وجوه تسویه حساب – برای شروع کسب و کار خود باید سرمایه کافی داشته باشید. حداقل سرمایه گذاری 200,000 دلار کانادا است. اگر از طریق صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر کانادایی باشد،  $75,000 دلار کانادا مورد نیاز است.)
  • همه صاحبان مشاغل (حداکثر پنج نفر) باید حداقل 10% از حق رای شرکت را داشته باشند.
  • صاحبان مشاغل و سازمان تعیین شده باید حداقل 50 % از حق رای شرکت را داشته باشند.
  • باید نامه پشتیبانی از یک سازمان تعیین شده داشته باشید.
  • بودجه کافی برای شروع کسب و کارتان داشته باشید.
  • همچنین باید شرایط زبان را داشته باشید. (حداقل به زبان انگلیسی یا فرانسوی را مسلط باشید و حداقل نمره معیار زبان کانادایی (CLB) 5 است.)

4.برنامه نامزدهای استانی

هر استان یا منطقه دارای برنامه‌‌های مهاجرتی متفاوتی است که گروه‌های خاصی را مورد هدف قرار می‌دهد (به عنوان مثال دانشجویان، افراد تجاری، کارگران ماهر و غیره). به همین دلیل، هر استان/منطقه شرایط متفاوتی دارد. به طور کلی، متقاضیان باید معیارهای خاصی را برای مهارت‌ها‌، تحصیلات یا تجربه کاری دارا باشند که بتوانند در آن منطقه زندگی کنند.

درخواست در دو مرحله است: اخذ نامزدی استانی، و درخواست برای مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا برای اقامت دائم. می‌توانید با استفاده از فرآیند‌ها‌ی اداری مربوطه یا از طریق اکسپرس اینتری درخواست دهید. اگر اطلاعات دقیق از محل زندگی در کانادا دارید، بهتر است با مراجعه به وب سایت استان یا منطقه مربوطه ، شرایط لازم را بررسی کنید.

5.مهاجرت از طریق خوداشتغالی

این برنامه برای افراد خوداشتغال است که:

تجربه مرتبط با زمینه کاری داشته باشند و یا در فعالیت‌ها‌ی فرهنگی یا ورزشی در سطح جهانی شرکت کرده اند. متقاضیانی که این تجربه را دارند با معیارهای انتخابی ارزیابی می‌شوند. این معیار‌ها‌ شامل تجربه، تحصیلات، سن، توانایی‌ها‌ی زبانی  است.

برای واجد شرایط بودن در برنامه افراد خوداشتغال، باید سه شرط اصلی زیر را رعایت کنید:

  1. شما قصد دارید و یا قادر به شرکت در طرح خوداشتغالی در کانادا هستید. همچنین به همراه اعضای خانواده تان باید تحت آزمایشات پزشکی قرار بگیرید و به کشورهایی که پس از 18 سالگی ، حداقل 6 ماه به طور مداورم در آنجا زندگی کرده اید، گواهی پلیس ارائه دهید.
  2. طی پنج سال قبل از تاریخ درخواست خود و زمانی که در مورد درخواست شما تصمیم گیری می‌شود، باید در فعالیت‌های فرهنگی یا ورزشی، تجربه مرتبط ( حداقل به مدت 2 سال ) داشته باشید.
  3. همچنین باید معیارهای انتخاب افراد خوداشتغال را داشته باشید، یعنی حداقل 35 امتیاز از 100 را کسب کنید.

معیار انتخاب افراد خود اشتغال :

  • تحصیلات (حداکثر 25 امتیاز)
  • تجربه (حداکثر 35 امتیاز)
  • سن (حداکثر 10 امتیاز)
  • توانایی صحبت کردن به زبان مورد نظر (حداکثر 24 امتیاز)
  • سازگاری (حداکثر 6 امتیاز)

فرآیند درخواست و اسناد پشتیبانی

شما نمی‌توانید به صورت آنلاین برای این برنامه درخواست دهید، بلکه انجام این کار فقط از طریق پست امکان پذیر است. پس از تکمیل و امضای فرم‌های درخواستی، جمع آوری مدارک و پرداخت هزینه‌های خود، باید درخواست را از طریق پست به آدرس مربوطه ارسال کنید.

و اما هزینه‌ها‌ی این برنامه به شرح زیر است :

برای برنامه افراد خوداشتغال،  1575 دلار برای هزینه درخواست مهاجرت تجاری و 500 دلار برای هزینه حق اقامت دائم (RPRF) است. شما می‌توانید کل هزینه 2075 دلار را به صورت آنلاین پرداخت کنید و برای همسر ، 825 دلار برای هزینه درخواست و 500 دلار برای هزینه حق اقامت دائم است. درخواست برنامه افراد خوداشتغال تقریباً ظرف 24 ماه بررسی می‌شود.

انواع روش مهاجرت به کانادا

6.برنامه کارگران ماهر فدرال

این برنامه برای افرادی با تجربه کاری و حرفه ای ماهر است که ممکن است بر اساس شرایط مختلف برای درخواست اقامت دائم انتخاب شوند. از 1 ژانویه 2021، متقاضیان باید از طریق سیستم اکسپرس اینتری اقدام کنند. متقاضیان بر اساس موارد زیر ارزیابی می‌شوند:

  1. مهارت‌ها‌ی زبان (انگلیسی/فرانسوی)
  2. تحصیلات
  3. تجربه کاری
  4. سن
  5. استخدام ترتیب داده شده
  6. تطبیق پذیری

( باید حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز را کسب کنید)

اما هزینه های این برنامه به صورت زیر می باشد :

  • متقاضی اصلی (825 دلار هزینه پردازش + 500 دلار هزینه حق اقامت دائم) 1,325 دلار می باشد.
  • همسر قانونی(825 دلار هزینه پردازش + 500 دلار هزینه حق اقامت دائم) 1325 دلار می باشد.
  • فرزند تحت تکفل متقاضی اصلی که زیر 22 سال است یا بزرگ‌تر از 22 سال که به دلیل مشکلات جسمی قادر به تامین هزینه های مالی خود نبوده است: 225 دلار برای هر نفر خواهد بود.

7.برنامه پرستار خانگی

به پرستاران خانگی این فرصت داده می‌شود تا از این طریق اقامت دائم بگیرند.موارد زیر در ارزیابی حائز اهمیت است:

  • حداقل 24 ماه کار تمام وقت داشته باشند، یا 3900 ساعت کار تمام وقت (حداقل در 22 ماه کامل شده است). اضافه کاری حتی تا 390 ساعت می‌تواند ادامه داشته باشد. نکته اصلی این است که بعد چهار سال از تاریخ ورود باید وارد بازار کار شوند .
  • متقاضیان این برنامه می‌توانند به دو روش اقدام کنند :

1-مراقبت از کودکان

2- مراقبت از افراد تحت مراقبت‌ها‌ی خاص.

  • مهارت‌های زبانی معادل معیار زبان‌های کانادایی (CLB) 5 یا زبان فرانسوی را در هر چهار زمینه چهار دسته مکالمه  (Speaking)، خواندن(Reading) ، نوشتار(Writing)  و شنیداری(Listening)  آزمایش کرده باشند.
  • حداقل دیپلم دبیرستان کانادا یا دیپلم، گواهی یا مدرک خارجی معادل آن را داشته باشید.

میانگین حقوق و دستمزد پرستاران در کانادا 26327 دلار در سال یا 13.50 دلار در ساعت است. موقعیت‌ها‌ی پایین تر از 23000 دلار در سال شروع می‌شود، در حالی که اکثر پرستاران با تجربه تا 32100 دلار در سال درآمد دارند.

 8.طرح حمایت از خانواده

بر اساس این برنامه، فرد می‌تواند خانواده خود را حمایت کند به شرطی که حداقل 18 سال سن داشته باشد و شهروند یا مقیم دائم کشور کانادا باشد .

در ادامه اعضای واجد شرایط را معرفی می‌کنیم که می‌توانند از موارد ذیل باشند.

  1. همسر یا فرزندان
  2. پدر و مادر – پدربزرگ و مادربزرگ
  3. فرزند خوانده
  4. بستگان و خویشان (با شرایط خاص)

اگر شرایط زیر را داشته باشید، می‌توانید در طرح حمایت از خانواده کانادا شرکت کنید:

  • یک بزرگسال هستید.
  • تابعیت یا اقامت دائم کانادا را گرفته اید.
  • باید ثابت کنید که قصد ادامه زندگی در کانادا را دارید.
  • طبق قانون هندی کانادا به عنوان یک هندی در کانادا ثبت نام کرده اید.
  • به اندازه کافی درآمد مالی دارید که می‌توانید افراد تحت تکفل خود را به لحاظ مالی حمایت کنید.
  • کمک اجتماعی دریافت نمی‌کنید.
  • شما در زندان یا دارای سابقه جرم کیفری نیستید.
  • وام مهاجرتی پرداخت نشده، ضمانت نامه کارکرد، یا پرداخت حمایتی اجباری خانواده (نفقه فرزند) ندارید.
  • اعلام ورشکستگی نکرده اید.
  • همچنین اگر در کبک اقامت دارید ، نمی‌توانید با این برنامه درخواست کنید.

9.مجوز تحصیل در مدرسه یا دانشگاه:

راه دیگر ورود به کانادا از طریق تحصیل در دانشگاه یا کالج می‌باشد. اگر توانایی پرداخت آن را دارید یا می‌توانید از طریق بورسیه تحصیلی اقدام کنید، این برنامه مناسبی برایتان خواهد بود. پس از فارغ التحصیلی باید حداقل یک پیشنهاد شغلی و تعهد برای ماندن در استان را بدهید.

برای دریافت مجوز تحصیل در کانادا، ابتدا باید به یک موسسه آموزشی تعیین شده درخواست دهید. پس از پذیرش، می‌توانید برای مجوز تحصیل اقدام کنید. همراه با خود درخواست، از شما خواسته می‌شود که مدارک خاصی را ارسال کنید و همچنین تمام الزامات تعیین شده توسط دولت کانادا را رعایت کنید.

مدت زمان رسیدگی به مجوز تحصیل کانادا بیشتر به کشور محل اقامت متقاضی بستگی دارد. به طور معمول مجوز تحصیل کانادا را بین 1-16 هفته پردازش می‌شود.

10.پناهندگی

دو راه برای درخواست پناهندگی در کانادا وجود دارد: 1. ثبت درخواست در یک بندر رسمی ورودی، یا 2. ثبت در اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا.

فرم‌های لازم برای درخواست اسکان عبارتند از:

  • فرم درخواست عمومی برای کشور کانادا است.
  • فرمی برای وابستگان اضافی که فرد پناهنده دارد.
  • فرمی درباره پیشینه پناهنده و دلایل ادعای پناهندگی توضیح می دهد.
  • فرمی در مورد اینکه آیا پناهنده از نماینده استفاده کرده است یا خیر.

هنگامی که IRCC یا اداره مهاجرت کانادا درخواست را دریافت کرد، نامه ای تأییدیه همراه با شماره پرونده اختصاصی به پناهنده ایمیل می کنند. اگر درخواست پذیرفته شود، اداره مهاجرت  تصمیم می گیرد که افراد در کدام شهر/ استان اسکان داده شوند.

اگر پناهنده توسط گروه حامی خصوصی ارجاع داده شود، آنها خودشان باید درخواست را در جای خود به مرکز عملیات اسکان مجدد در اتاوا ارسال کند. اگر درخواست پذیرفته شود، پناهنده به منطقه ای که حامی مالی آنها اقامت دارد، اسکان داده می شود. در ضمن هیچ هزینه درخواستی برای پناهندگان وجود ندارد.در هر دو شیوه اداره مهاجرت به همراه شرکای منتخب، ترتیب سفر و اسکان پناهندگان را می‌دهند.

شرایط مهاجرت به کانادا

در ادامه به شرح حداقل ویژگی‌ها‌ی لازم برای مهاجرت به کانادا می‌پردازیم. البته شرایط تنها به این موارد محدود نمی‌شود اما از جمله عواملی هستند که در روند مهاجرت می‌تواند تاثیر گذار باشد.

سن

طبق آخرین قوانین مهاجرتی که توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC)  که در سال 2019 تعیین شده است، فرد برای درخواست مهاجرت به کانادا باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. پیش از این حداقل سن متقاضیان 21 سال بود. اما با توجه به افزایش سطح مهاجرت کانادا، حداقل سن کاهش یافت تا افراد بیشتری را پوشش دهد.

طبق آمار و اطلاعات ارائه شده، افراد در سنین بین 25 تا 30 سال بالاترین امتیاز را دریافت خواهند کرد، زیرا کانادا معتقد است که مهاجران این گروه سنی می‌توانند برای سالیان طولانی به طور فعال در اقتصاد استانی و فدرال کانادا مشارکت کنند. بنابراین سن ایده آل برای متقاضیان مهاجرت بین 25 تا 30 سال است. اما باید در نظر داشته باشید که سن مناسب تنها شرط نیست، بلکه برای مهاجرت به کانادا باید معیار های دیگر را هم دارا باشید.

مدرک تحصیلی

اداره مهاجرت کانادا  اخیراً شرایط لازم در زمینه صلاحیت تحصیلی برای متقاضیان مهاجرت را کاهش داده است زیرا دولت کانادا می‌خواهد افراد بیشتری در این کشور مستقر شوند که در رشد اقتصاد کمک کنند. اما این بدان معنا نیست که هر کسی با دیپلم دبیرستان می‌تواند اقامت دائم کانادا را بگیرد. بلکه همه ملزم به داشتن تجربه کاری مرتبط / حداقل تحصیلات هستند.

تجربه کاری

تجربه کاری عامل مهمی است که نقش بسزایی در تصمیم گیری انتخاب یک نامزد برای مهاجرت به کانادا دارد. طبق قوانین جدید، متقاضیان مهاجرت به کانادا باید حداقل یک سال سابقه کار مرتبط داشته باشند. اگرچه حداقل شرط لازم برای متقاضیان برای درخواست مهاجرت به کانادا یک سال است، اما کسب حداقل سه سال تجربه کاری قبل از درخواست بهترین حالت ایده آل است.

مهارت زبانی

توانایی صحبت فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفته شود. برای اینکه شخصی در یک کشور خارجی ساکن شود و زندگی راحتی بگذراند، لازم است زبان رایج کشور جدید را بداند. کانادا دو زبان رسمی دارد – انگلیسی و فرانسوی. اما سطح مهارت زبان انگلیسی مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا در مقایسه با سایر کشورهای انگلیسی زبان کمتر است. یک فرد برای درخواست مهاجرت فقط به CLB 7 نیاز دارد. اما اگر داوطلبان بتوانند نمره آیلتس بالاتر از CLB 9 را کسب کنند، سابقه آنها را درخشان تر جلوه می‌دهد. علاوه بر این‌ها، به کسانی که هم انگلیسی و هم فرانسوی می‌دانند امتیاز اضافی داده می‌شود.

تطبیق پذیری

کانادا در سیاست مهاجرتی خود به تشکیل کانون خانواده اهمیت زیادی می‌دهد و به همین دلیل یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی است. این ویژگی سبب شده تا خانواده‌ها‌ با هم مهاجرت کنند و با هم بمانند. متقاضیانی که با خانواده خود در کانادا هستند حتی می‌توانند امتیاز بیشتری کسب کنند.

 

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا

قبل از اینکه بتوانید به کانادا مهاجرت کنید، باید برای اقامت موقت یا اقامت دائم کانادا اقدام کنید. هنگام درخواست، باید مدارک مختلفی را همراه با فرم‌ها‌ی درخواست خود ارسال کنید. برای عبور از مرز نیز باید مدارک سفر را نشان دهید.

به طور کلی، این مدارک بدون توجه به نوع درخواستی که ارسال می‌کنید، مورد نیاز است.

  1. پاسپورت معتبر، کارت پاسپورت، یا سند مسافرتی دیگر
  2. ویزای مهاجرتی کانادا (به طور مثال ویزای اقامت موقت مورد نیاز است.)
  3. تاییدیه اقامت دائم

دو نسخه کپی از هر کدام موارد زیر را هم حتما همراه خود داشته باشید:

  1. فهرستی دقیق از تمام وسایل شخصی یا خانگی که با خود می‌آورید.
  2. فهرستی از اقلامی که دیرتر وارد می‌شوند و همچنین ارزش مالی آنها را شرح دهید.

 

 بیان جزییات دارایی

هنگام ورود به کانادا، باید اعلام کنید که آیا بیش از 10000 دلار کانادا با خود حمل می‌کنید یا خیر. اگر این کار را نکنید، ممکن است جریمه شوید و وجوه شما ضبط شود. وجوه می‌تواند شامل پول نقد، چک، پیش نویس بانکداران، چک‌ها‌ی مسافرتی، حواله پول و اوراق بهادار (مانند سهام، اوراق قرضه و غیره) باشد.

مدارک سلامت

شما باید مدارک سلامت خود و سایر اعضای خانواده تان را ارائه دهید. به عنوان مثال، باید مدارک رسمی را به همراه داشته باشید که نشان دهد شما و خانواده تان چه واکسن‌ها‌یی زده اید. (به ‌روزرسانی‌های  شرایط کووید-19 را حتما مطالعه کنید.)

سایر اسناد

علاوه بر مدارک ذکر شده قبل، مدارک دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام ورود به کانادا همراه خود بیاورید که شامل موارد ذیل است:

  • سوابق خانوادگی (مانند سند ازدواج یا طلاق مورد نیاز است.)
  • گواهینامه رانندگی
  • گواهی تولد یا مدارک فرزندخواندگی
  • شناسنامه
  • معرفی نامه از کارفرمایان
  • گواهینامه‌ها‌ و مجوزهای تجاری یا حرفه ای
  • مدارک ثبت نام خودرو
  • سوابق و مدارک تحصیلی
  • لیستی از تحصیلات و مدارک حرفه ای و تجربه شغلی شما
  • اگر قصد کار در کانادا را دارید ویزای کارتان را باید ارائه دهید.
  • اگر قصد راه اندازی کسب و کار در کانادا را دارید ویزای استارت آپ را باید ارائه دهید.
  • اگر قصد دارید در کانادا به مدرسه بروید، مجوزهای تحصیلی را دریافت کنید.

حتما جزئیات کامل را در وب سایت دولت کانادا بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *